Thursday, May 17, 2012

Anda Seorang Gamers?





Hai..da lame tak update blog.. Ari ni aku nak cite pasal games.. Tak kisah la game kat henpon ke.. PSP ke.. PS2 ke.. Nak lagi best PS3 atau Xbox 360.. Game yang aku ade cume PS2 dengan PSP je.. Tapi yang slalu aku gune mestilah PSP.. Sebab senang nak bawak.. Kadang - kadang sampai nak tengok wayang ke kat kedai mamak ke pon aku aku main PSP gak..hehe


Antara game PSP yang aku dah abis main adalah :

God of War : Chains of Olympus
God of War : Ghost of Sparta
Metal Gear Solid : Peace Walker
Need for Speed : Underground Rivals
Need for Speed : Most Wanted 5.1.0
Need for Speed Carbon Own The City
Need for Speed Undercover

Need For Speed Pro Street dangan Need for Speed Shift aku x abis main sebab tak best...hehehe...

Banyak lagi game yang aku dah main.. Tapi dah tak ingat lah.. Link download takde.. Korang cariklah sendiri..

Tapi kenape ade je orang yang tak boleh berfikir?.. Dorang dengan selambe je mengutuk kawan - kawan yang aktif bermain game?... Adakah dorang dengki atau sebab dorang tak dapat main game gak?..

Dorang cakap "ko ni da besa pon main game lagi..macam budak - budak la..."
Pastu nanti die cakap "aku main pon game bola je.."

Abis tu bukan game ke?????...

No comments:

Post a Comment